۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸

در گفت‎وگو با مهر مطرح شد؛

توزیع۴۵۰ بسته معیشتی در بین مردم گلستان

توزیع۴۵۰ بسته معیشتی در بین مردم گلستان

گرگان- مسوول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گلستان گفت: حدود ۴۵۰ بسته معیشتی و چهار کارت ۵۰ میلیون تومانی برای خرید جهیزیه در سالروز تشکیل بسیج توزیع شده است.

زینب ممشلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون هفت هزار بسته معیشتی به مناسبت‌های مختلف در بین اقشار کم درآمد توزیع شد، اظهار کرد: هر ماه مبلغی بالغ بر ۱۵۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه بهداشت و درمان به افراد جامعه هدف پرداخت می‌شود.

مسؤول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گلستان با اشاره به اینکه در راستای جوانی جمعیت، مشاوره رایگان و کمک هزینه خرید سیسمونی، کمک هزینه خرید جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج آسان کارهای زیادی انجام شده است، گفت: حدود ۴۵۰ بسته پوشاک در طی این هشت ماه تحویل ولی نعمتان داده شده است.

کمک ۶ میلیارد تومانی اعضا در ۸ ماه نخست امسال

وی یادآور شد: اعضای گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی موفق شدند در طول این هشت ماه حدود ۶ میلیارد تومان در قالب کمک هزینه ساخت مسکن و.... به ولی نعمتان خود خدمات رسانی کنند.

ممشلی با بیان اینکه تا کنون برای ۲۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است، اظهار کرد: سعی داریم در سال آینده برای ۵۰ جوان دیگر اشتغال ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: این گروه جهادی در نظر دارد پنج هزار سبد معیشتی و پنجاه کارت ۳۰ میلیون تومانی جهت خرید جهیزیه و ایجاد اشتغال برای ۱۵ جوان را تا پایان سال به سر انجام برساند که این امر با تکیه بر توان جوانان دور از انتظار نیست.

مسؤول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گلستان گفت: اکنون حدود ۴۵۰ بسته معیشتی و چهار کارت ۵۰ میلیون تومانی برای خرید جهیزیه آماده است که به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج تحویل ولی نعمتان داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که شادی‌هایمان را با ولی نعمتان خود تقسیم کنیم، افزود: این اتفاق مبارک هر ساله تکرار خواهد شد تا روزی برسد که تمامی پدر و مادرهای جامعه انقلاب اسلامی توانمند شوند و نیازی به کمک نداشته باشند.

مسؤول گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گلستان گفت: زمانی که ما قدمی برای شادی دیگران بر می‌داریم مسلماً ده برابر آن را در زندگی خود مشاهده خواهیم کرد.

وی با اشاره به این جمله که اگر فقر از در وارد شود ایمان از پنجره بیرون می‌شود، گفت: هدف اصلی اعضای گروه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است و فقر زدایی یکی از این آرمان‌ها است که اعضای گروه شهید حاج قاسم سلیمانی به جد آن را پیگیر است.

کد خبر 5949721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha